Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Städdag/s

Av noica - 19 februari 2009 11:21

Det är med blandade känslor man ser fram emot solen och ljusare tider. Så underbart att det blir ljusare längre och att man vet att det snart kommer att bli vår och sommar å andra sidan så ser man allt damm och skitiga fönster. Men jag ska bita ihop ett tag till. Vill inte byta till ljusare gardiner än och vill inte putsa några fönster förrän jag ska byta gardiner. Så summa av kardemumman blir till att härda ut med skiten. Men "hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete!".


Men idag städar jag lite allmänt. Byter sängkläder och dammar  lite och framförallt behöver mina golv torkas, var ett tag sedan. Men det tror jag att jag lämnar till Mankan.

Har öppnat alla fönster och balkongdörren på övervåningen, härligt kallt och friskt där nu med tanke på att det är -16,5 grader ute.


Nu ringer det! Hörs!



 
 
victoria

victoria

19 februari 2009 11:46

vad du är duktig!! Kom till mig imorgon om du vill och städa. Själv gosar jag bara :)
Kram Victoria

http://viret.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara

19 februari 2009 13:06

Hej! Halsbandet kan du välja själv hur långt du vill ha, det är ganska långt om du har det längst ut. Vi har beställt ett liknande till erika med barnens namn på som hon ska få när Dante poppar ut!! =)

 
Victoria

Victoria

20 februari 2009 17:14

TACK för du vet vad:)

http://viret.bloggagratis.se

 
Tina

Tina

22 februari 2009 09:26

Kan du inte komma hit och ta tag i mina dammråttor stumps? Kramen

http://tinaz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av noica - 5 januari 2010 11:05

I´m back!!!!! Har inte riktigt haft tid att sätta mig ner och skriva.... Började ju med att jag var sjuk innan jul= stressad! Sen var det alla julförberedelser med allt vad det innebär, sen julafton, sen bortplockning av jul, sen nyår, sen mankans ...

Av noica - 16 december 2009 10:45

Hemma idag med  Förkyld. Ont i huvudet, snorig, irriterad i halsen och stel i kroppen. Kanske man har fått svinisen??förmodligen bara en vanlig hederlig förkylning! Hur som helst så är det jävligt irriterande!!! Inte direkt att man känner eller har...

Av noica - 15 december 2009 10:34

Nu var det som vanligt ett tag sedan jag skrev, hihi. Jag jobbar fortfarande 75%, året ut. Jag går ff hos sjukgymnasten 1-2 ggr/veckan. jag matar, mockar och tränar mina hästar. Är med mina barn. Har julpyntat, bara granen som fattas. Har bakat ...

Av noica - 22 november 2009 21:11

Ja, vad har hänt sen sist då? På fredagen mådde jag inte så bra, ont i huvudet och nacken, yr och illamående. Men jag härdade ut till 13:20. Såg dessutom att jag enligt mitt schema nu när jag är sjukskriven att jag bara ska jobba till 13:30, och ja...

Av noica - 18 november 2009 21:20

Aldrig får det vara riktigt bra! I måndags fick jag sticka tidigare från jobbet för att jag fick magknip  iofs bara en halvtimme tidigare men ändå... I tisdags fick jag fara hem från jobbet tjugo över tio pga migrän. For hem och sov en stund så g...

Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards