Alla inlägg den 15 februari 2009

Av noica - 15 februari 2009 00:08

ja då var denna dag till enda.

Tog det väldigt lugnt imorse med lång-frukost osv. Sen klädde vi oss alla 4 och tog sparkarna till hockeyplan. Det var ju såå underbart väder ute och barna åkte skridskor som aldrig förr.

Väl hemma blev det varm oboý och fika, paketinslagning och klädbyte. Meja skulle på kalas hos Isabelle och mankan var snäll och skjutsade henne. Melina spelade tv-spel och jag fixade med tvätten och hästarna.


Sen dök våra "inneboende" upp, nice! Jag och Vickan for och hämtade Skrutten samt handlade det sista till kvällen......

Vickan bjöd på jättegod choritzogratäng, mumma :) Sen glasstårta till efterrätt :) Lyxigt!


Proppmätt som man va så pressade man ner lite godis oxå. Hur dum får man bli egentligen???????


Kollade på melodifestivalen. Lätt mina favoriter som gick vidare! Men en sån samling med diverse skrev får man ju leta efter.......haha!


mankan och nicke gav upp vid 11-snåret, men vi brudar härdar som vanligt ut. Men nu har faktiskt V somnat i soffan här bredvid. Önskar att jag hade kameran här :)

Imorgon ska jag se till att få mig lite instruktioner på hur man fixar till bilderna osv. (men tro det när ni ser det9


Nä nu ska jag gå och borsta tänderna, fast jag är inte det minsta trött faktiskt, hm, kanske får messa Erica och kolla om vi ska ta en omg. betapet?


God morgon! Over and out!

Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards