Alla inlägg under juli 2009

Av noica - 24 juli 2009 21:09

Fortsätter det så här så är vi snart isolerade:( Mycke vatten i bäcken nu. Imorse när jag for till jobbet var det inte alls mycket, men när jag kom hem, desto mer. Håll tummarna för att vi inte blir strandade här i helgen!

Mankan är ju borta (nån jaktmässa) i helgen så vi hade väl tänkt fara och hälsa på nån, shoppat eller gjort nåt annat för att fördriva tiden i skitvädret , men törs man......Kanske man inte tar sig hem igen.


Här sitter vi iaf och äter godis och chips och kollar på film. Ganska mysigt faktiskt. Nu ska vi se Marley and me.


Ha en underbar helg allesammans!

Av noica - 23 juli 2009 06:43

Igår red jag till Erica. Gick alla tiders :) Han var lite pigg (konstigt) men annars hur snäll som helst. Åh vad härligt det var!!!!! Nu vill jag rida varje dag!

Sen lovade E att hon skulle baka en kladdis och komma förbi, men när dom fortfarande inte dykt upp vid 23- snåret fick vi avboka. Höll på att somna i soffan. Har ju inte semester som vissa andra ;) Jag tror att hon somnade på soffan, men säg det inte till nån;)


Idag efter jobbet ska vi fixa lite grejer hemma sen blir det nog thaimat och nån film. Tjejerna ska sova hos farmor! Inte så kul att vara på fritids när det är typ 4 barn?!


Nä nu blir det till att kasta i sig kaffet, sen fara och jobbe!


Ha en underbar dag!

Av noica - 21 juli 2009 21:44

tänkte att jag skulle skämma bort er lite grann.....


Idag efter jobbet kom Vickan m fam och hälsade på. Trevligt, var såå länge sen sist. Dom är ju såna däran globetrotters nu :)

Även Ellen och Idun kom förbi på lite fika.

Skickade med 2 påsar kläder till Wirvisen.


Kan det sluta regna nån gång??!! Men det är ju perfekt väder att bara sitta framför tvn och slöa, hihi. Synd bara att man inte har nån lemoncurd hemma :(


Idag provade jag på nåt nytt till middagen. pasta med bacon/skinka/korv och broccolistuvning. Det var riktigt smaskens! Bra med lite järn.


Nu ska jag forsätta att stirra på den rörliga bilden på väggen :)


shalom!

Av noica - 20 juli 2009 19:34

Som vanligt har jag fullt upp med att läsa alla andras bloggar ;)


Helgen som var har varit kanon. Först bjuden på middag hos Mankans syster med fam. på fredagen. På lördagen var lilltjejen på kalas, jag klippte lite gräs och fixade lite med tvätt och Mankan var på boa. Vi gör det vi är bäst på helt enkelt!!

Sen packade vi och gav oss av till Harmånger och våra kära vänner Madde och Mattias och deras barn. Blev grillning och drickning långt in på morgonkvisten.

På söndag när vi kom hem rensade jag lite rabatter och Mankan svirrade lite här och var. Sen bjöd vi hit Erica och Robin på middag. Fick kasta ut dom efter 23 eftersom vi skulle upp och jobba idag :(


Idag har man alltså jobbat. Nedräkning till nästa lilla semester. Men när det är sånt här väder gör det inte så mycket att man inte är ledig.


Nu ska jag ut och ta in hästarna så dom får torka till i natt. Fundrar även på om jag ska bege mig till nånn slags affär och köpa lite glass eller nåt. Känns som att det är en sån dag. Tv och nåt och smaska på :)


Ha det gott!




Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards