Alla inlägg under oktober 2006

Av noica - 26 oktober 2006 19:51

Känns faktiskt lite otäckt att SMHI utfärdardat en kategori 3-varning över området man bor. Hoppas på det bästa, Ok om det snöar mycket och blåser lite men man är ju lite orolig att det ska bli nåt värre.Typ att taket försvinner eller att träd rasar över huset eller nåt.Kommer inte kunna sova inatt, det är ett som är säkert!Nä, nu ska jag ut och mata hästarna, sen blir det te i soffan. Oj nu är det väder på TV.svoosch!!!

Av noica - 24 oktober 2006 20:56

Nja, eller nej inte så värst faktiskt. Men det skulle ju inte va helt fel med mer pengar i pungen :)Nu börjar snart desperate.... på TV, inte missa!En kopp varmt te och en filt, sen är det bara att gosa ner sig i fotöljen.Fick ett par brallor av supertjejen min idag, tackar så mycket! (Kunde ha dom!)Många kramar till dig. Sen hade min andra superbrud tjänat 200 pix till mig idag, very nice!Nä nu börjar det.

Av noica - 24 oktober 2006 07:29

blev rosa.Var och solade med Cattis igår kväll, tänkte att det var lika bra att antingen DRIVA ut det jag har i kroppen eller se till att det BRÖT ut. Och gissa, inatt har jag sovit som ett barn! Det funkade.Idag ska jag jobba, känns inte så kul men det beror nog på det PISSIGA VÄDRET!!!Hur länge ska det regna??Ingen som vet, ingen som vet.Nä lägger in nån kul-bild istället, så blir man lita glad.

Av noica - 23 oktober 2006 16:20

väldigt ledsen! Varför slutar det inte att regna?!!!Blev ingen titt på hunden igår, kände mig lite hängig.Hämtade mankan i stan vid 17-tiden. I natt har jag haft feber igen, svettats som en gris!Väntar nu på att man och barn ska komma hem, maten står på bordet, precis som det ska vara..?Nä, man får kanske göra ett försök med soldansen....Nu får det gärna komma SNÖ istället, fast egentligen inte riktgt än, måste få på vinterdäcken först.Ha det så länge!

Av noica - 22 oktober 2006 12:51

jaha då var man ensam i helgen dvs utan karl. Hade sett fram emot att ta det lugnt, göra sånt man inte hinner annars, lämna flickorna till mormor och morfar och bara vara. Men ack så jag bedog mig... Kommer hem på fredag kväll och regnet bara öser ner, vilket i sin tur gjorde att alla vattenflöden steg, naturligtvis även bäcken man måste köra över för att komma till oss. Så det var bara att hålla sig hemma. Ville ju inte åka nogonstans eftersom risken fanns att det inte skulle vara någon väg kvar när man kom hem... Igår chansade vi i alla fall och for och köpte godis!Idag kommer mankan hem vid 17 så får väl se om vägen är kvar så vi kan hämta honom.Annars har väl helgen mest bestått av städande och övriga vardagliga sysslor. Skönt att man är ledig imorgon oxå:)Inatt har jag sovit jättedåligt, frusit och svettats omvartannat, feber och ont i halsen. Vaknade mad extrem huvudvärk (snäppet lindrigare än migrän). Inte kul :(Nä nu ska vi göra klara och kolla om vägen är kvar, i så fall far vi nog till mor och far och kollar på hunden som dom kanske ska köpa.Todiloo!

Av noica - 19 oktober 2006 08:05

Av noica - 19 oktober 2006 07:28

mitt försök att "skriva imorgon"!!Ja, som ni kanske fattar har det varit fullt upp som vanligt. Är det normalt? Ska man liksom rusa fram så här genom livet?Nä, nu blev det djupt.Nu vill hunden ut och kissa och jag ska ta en kaffe och en cigg (ja, jag ska sluta!!!snart)Sen ska jag ta itu med tvätten sen göra mig klar och åka och jobba. Jobbar kväll idag istället för imorgon eftersom Mankan drar till El Stockholmo imorgon och nån måste ju hämta flickorna.Tjao!

FAN

Av noica - 11 oktober 2006 20:02

Skrev liksom ganska mycket eftersom jag inte skrivit på ett tag, men på nåt vis lyckades jag radera allt sammans.Har ialla fall inte hänt så mycket, det rullar på: hästar, jobb, barn renovering, kalas, tvätt, mat osv.Nu ska flickorna i säng och jag måste skruva ihop en hylla.Jag ska göra ett nytt försök imorgon med att skriva lite.Längtar till nästa helg, ska försöka få barnvakt då Mankan far till Stockholm, så att man bara får vara...tjao.

Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards