Alla inlägg den 7 februari 2009

Av noica - 7 februari 2009 14:02

Lördag och snön bara vräker ner!!!!


Igår tog jag med lillskrutt-Wirva hem när jag hämtade Meja på skolan. Sen kom Vickan och Nicke lagom  till tacosen var klar.

Jag, Vickan och småtjejerna for ner till gården så kidsen fick köpa godis och leka av sig lite. Sen blev fredagsmys med gotta framför tvn.


Nu är Melina på kalas och Vickan med familj ska alldeles strax till att fara. Jag och Meja ska duscha och göra oss fina sen fara och hämta Melina och vidare på middag hos Anders och Anna. Ska bli väldans kul!!!!


Igår kväll och nu hela förmiddagen har jag haft väldigt ont i nacken. Vet inte om det dels kan bero på att jag inte tog just några starka tabletter igår eller att jag gjort nåt eller om det var behandlingen hos sjukgymnasten?! Nu är det iallafall lite bättre, men nu har ju å andra sidan tagit lite "knark".


Nä nu ska jag vara lite social innan mina gäster ska fara.


Trevlig lördagskväll!!!


Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards