Alla inlägg den 10 februari 2009

Av noica - 10 februari 2009 07:46

Ja -17 grader när jag klev upp, brrrr. Hoppas att det varmare under dagen.


Stackars lilla Melina kunde inte sova igår natt. Vaknade hela tiden, var lessen osv, somnade tillslut vid halv 1. men det gick bra att få upp henne på morgonen, men honklagade över ont i magen.

När hon kom hem från skolan hade hon fortfarande ont i magen sa hon.

På kvällen när hon skulle sova vart det samma visa som dagen innan. Kunde inte sova och blev ledsen. Hon fick lägga sig i soffan med oss och då somnade hon till slut.

Undrar om det beror på fullmånen?!?


Imorse nämnde hon att hon fortfarande hade ont i magen, men skulle prova gå till skolan och ringa om det blev värre eller om hon ville komma hem.

undrar om hon ätit laktos?!?


Kunde inte somna om när jag vaknade pga att jag hade så ont i nacken att jag mådde illa, så det var bara att kliva upp! :-(

Så nu har jag precis ätit frukost och ska ta mig en god kopp med kaffe.


Ha en bra dag!




























































































Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards