Alla inlägg den 9 februari 2009

Av noica - 9 februari 2009 15:23

Nya möjligheter!

Idag har jag varit till sjukgymnasten igen. Hon tyckte inte att behandlingen jag fått hittills har gett det resultat hon önskade. Så idag fick jag prova på akupuktur. Väldigt speciell upplevelse! Jag blev välldigt illamående och fick nästan hjärtklappning :( Det gick bra men jag blev väldigt tagen efteråt. Först vid 2-tiden började jag känna mig som människa igen.

Ska dit för ny behandling på torsdag, hoppas att det går bättre då.


Hade tänkt att jag skulle ta en prommis idag eftersom vädret var så fint, men det var bara att lägga ner. Hoppas att jag orkar ta mig ut en sväng ikväll eller imorgon om vädret tillåter :)


Nu ska jag ta och börja förbereda middagen!


Ciao!

Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards