Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av noica - 24 oktober 2009 18:55

förtjänar väl nåt gott nu till kvällen?

Jag har nämligen gjort klar vinterhagen till hästarna. Blev jättebra! Men det tog ju några timmar...

Nu väntar jag bara på att det ska frysa på så att dom kan få vara där. Just nu är det nämligen bara lera överallt! Gaah, jag hatar lera!!!


Nä man kanske ska dra på sig nån typ av jacka och ett par skor och kvista iväg till affären och köpa lite snarr ?!

Känns lite jobbigt, men....vi får se om suget tar över....


Nu ska jag kolla lite på Tv och fundera.

Av noica - 24 oktober 2009 09:54

Idag var det inte det roligaste vädret Rynkar på näsan. Men jag ska iaf ta mig ut och fixa lite med hagar och stall och sånt. Måste fixa innan vintern. Det är ju såå härligt när man varit ute i skitväder, såå skönt och härligt att komma in i värmen sen.


Förra helgen tappade ju Meja sin ena framtand och igår när hon kom hem från skolan hade hon tagit ut den andra.

  

Söt va?


Lite svårt att prata ibland bara :)


Nä nu ska jag dricka lite kaffe innan huvudvärken blir värre.


Glöm inte att ställa om klockan inatt!!!! 1 timme bakåt ska den!


Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards