Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av noica - 6 oktober 2009 14:59

Mest meninglösa dagen på hela veckan.

Igår var jag till läkaren, som gjorde en grundlig undersökning och tog en massa prover ( som jag får svar på senare)

Hon ställde iaf samma diagnos som sjukgymnasten: att huvudvärken kommer från nacken. Blev sjukskriven 50% i 2 veckor, sen får vi se.

Ska till sjukgymnasten idag och få behandling, troligtvis akupunktur. Så ikväll lär jag ha ondare och inte få nånting gjort.

Ska iaf försöka gå igenom lite höst/vinter-kläder/skor med Meja medans Melina är på scouternaSkrattande.


Nu ska jag snart fara, så jag får skriva mer en annan gång. Måste även leta reda på sladdne så jag kan lägga in lite bilder.


Vi hade ju kalas för Melina i söndags. Hon fick jättemycket braiga presenter och var helnöjd!


Ha det gott!

Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards