Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av noica - 2 oktober 2009 07:14

Fan jag vet att jag är sämst på att uppdatera!

Jag har inte mått så bra den sista tiden och är för tillfället sjukskriven. Jag har ju för er som inte redan vet haft en hemsk huvudvärk, dagligen, sen i somras.

Nu har jag äntligen fått komma till en sjkgymnast igen och jag ska träffa läkaren till veckan. Det hon har konstaterat (sjukgymnasten) är att värken troligast kommer från nacken, så nu får jag behandligar av div slag och hemövningar. Får hoppas att jag blir bra snart...


Hemma däremot händer det grejer. Tvättkorgen har aldrig haft så mycket främmande, dammtussarna har årsstämma och alla andra som bor här verkar tro på magi Flört

Men det kommer att bli såå fint när det är klart!

Så idag är det städning på schemat och sen kan vi slå igång värmen och göra vinter i helgen.


Nån som förresten har nåt bra tips på snygga blomkrukor till v.rummet skulle vilja ha svarta eller gråa tror jag.


Ha det gott alla go´grisar....och alla ni andra medTungan ute

Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards