Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av noica - 21 oktober 2009 15:40

kanske inte på bättre tider, men på att la familia ska komma hem.

Idag har jag varit ledig!Skrattande Har ju varit på kurs mån-tis (och fre) så då blev jag som ledig resten av veckan....härligt!

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och fått lite behandling. Så jävla typiskt, nu när man börja känna att det tar och man känner att man sakta men säkert blir bättre då ska min sjukgymnast inte få vara kvar. Jävla skitlandsting! Så nu vet jag inte hur det blir....har ju redan bytt en gång. Åh, det är bara så jobbigt att måste "börja om" med någon ny Gråter.


Sen for jag och köpte en ny sänglampa till Melina och inhandlade lite mat. När jag kom hem igen gjorde jag klart stallet och tog in lite ved. Sen har jag bara myst i soffan framför elden med datorn i knät, hihi.


Nä nu får dom ta och komma, maten är ju snart klar! (blir varmkorv med bröd idag) mohahaha.....


Håll tummarna för mig imorgon! Flört

Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards