Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av noica - 10 oktober 2008 06:54

Jajamen! Man har lite att stå i idag. Ska in med bilen så den ska få? nya däck (kommer bli så fin). Innan det så hade jag tänkt att jag skulle ta och städa undan det sista som jag inte hann med igår. Sen ska man väl försöka ta på sig ett ansikte oxå.

Har precis ätit frukost och gjort upp eld, så snart blir här varmt och gott.


Ikväll ska vi ordna barndisco på gården (inte våran gård utan i en lokal här på byn). Så innan det måste vi fara och hämta lampor och montera upp samt blåsa upp ballonger och dyl. VI ska även inhandla diverse smått och gott, fattar inte riktigt hur vi ska hinna.


Flickorna håller på att bli förkylda:( Hoppas att det inte blir värre än va det var i morse. Stortjejen ska ju på kalas ikväll och ev sova kvar sen och den mindre ska väl på discot med mig. *håller tummarna*.


Nä nu blir det en kopp kaffe sen måste jag nog sätta fart.


so long!


Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards