Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av noica - 5 oktober 2008 09:47

När jag vaknar är det alltid senare än vanligt......

Men inte idag, när Wirva är här ser hon till att sover för länge, men idag var det faktiskt hunden som väckte oss,grrr.


Igår blev jag tvungen att åka till min kära svägerska och få mitt största sår omlagt, var lite orolig för om det höll på att bli infekterat men det var ingen fara. så hon tvättade det och bytte ut tejpen, tack så mycket!

På vägen hem for jag förbi hos C och kollade på hennes nya häst, jättefin!


Igårkväll kollade vi lite på stjärnor på is, inget jag kommer att se in fortsättningen. Mycket roligare när dom dansar. Sen fick vi smaskig smörgåstårta till middag, som V hade gjort, mumma. Proppmätta och halvt illamående gick vi lös på chips och godis, inget får gå till spillo,hehe.


Idag blir det nog lugnt, inga särskilda planer. Skulle gärna fara till Birsta och shoppa, men min ekonomi tillåter tyvärr inga såna nöjen denna månad:(

Kanske man skulle ta och göra en lista på saker man skulle behöva/vilja ha och lägga upp en plan, hm, kanske inte vore så dumt.


Nänu ska jag vara lite social, har ju trots allt främmande hihi.


Auf wiedersehen!


Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards