Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av noica - 7 oktober 2008 08:58

Jobbigt med personer som saknar det. Kollade på I ditt ansikte igår, fan vad jag gillar Magnus Betnér! (fortfarande lite irriterad att jag inte kunde gå i torsdags)

Han har sån skön stil, lite lurig och väldigt ironisk, like me, me like!


Idag har jag en massa att fixa. Kolla priser på vinterdäck, leta efter några snygga gardiner till matrummet, betala scouterna, plantera 2 blommor som köpte igår, kolla på tv m.m Inte speciellt ansträngande saker kanske men det är typ sånt jag får roa mig med;)


Verkar ju bli kanonväder idag så man kanske tar en koppkaffe ute senare?!

Det är dock jobbigt med finväder nu när jag inte kan/får rida:( men den som väntar på nåt gott.....

Ska nog ta och ringa efter lite hö till mina pållar idag, börjar sina. Åh, snart blir det kallt, vilket är bra för man slipper all gegga i hagen, men det innebär även att man måste upp tidigare på mornarna för att fixa med vatten och hö. Ett himla bärande av vatten!! Tur man är stark! Men jag tycker samtidigt att det är ganska rogivande att vara ute och fixa och dona, lugnt och tyst, liksom. Man får tid att rensa skallen på nåt vis.


Funderar ganska mycket nu för tiden. Eller grubblar, kanske är ett bättre ord. Mycket är bra, annat mindre bra. Tiden lär utvisa.


Nu ska jag kissa. Hej svejs!


Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards