Alla inlägg den 2 november 2009

Av noica - 2 november 2009 20:39

Idag har jag ju börrjat jobba 75%Skrattande Det gick jättebra idag, får hoppas att det forttsätter så.

For och solade lite efter jobbet, najs de! Sen hämtade jag barnen.

Efter maten fixade jag med ny inloggning till banken (vilket jag skjutit på alldeles för länge) sen bar det iväg ut och tränade storhästen lite. Gick jättebra! Allt vi tränat på tidigare men inte gjort på ett tag satt.

Sen fixade jag stallet och tog in de små liven.


Nu sitter jag nyduschad (2 ggn idag!) i soffan och myser med datorn Skrattande eller var det katten?!

Sneglar lite på Ullared på TV. Fan det är lite som Torsk på tallin *asg* Vilka jävla orginal!


Som vanligt sugen som fan på goodis, men jag ska bannemig inte!!!! Får ta och koka lite te ist.


Imorgon funderar jag starkt på att baka

  

vi får se om lusten finns kvar imorgon....


På onsdag ska vi troligtvis fira Max, torsdag ska tjejerna rida (och jag ), fredag är än så länge oplanerad (ev gården), lördag ska vi fira Emma och söndag, ja det är väl vilodag det Cool.


So long



Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards