Alla inlägg den 1 november 2009

Av noica - 1 november 2009 22:32

Ja nu är helgen över. Men den har varit lugn och skön. Förutom en massa rännande fram och tillbaks till Bergeforsen 3 dagar i rad.....


Idag tog jag med mig tjejerna och varsin kompis på bio. Såg Upp! den var väl helt ok. Inte bland de bästa man sett, men ....trevlig.

Stog och småsurrade med en 38-årig(?) pappa utanför bion innan dom öppnade och han sa att den bästa han sett var bilar, så den ska vi ta och se till veckan tror jag.


Hade sålt så pass att jag gick totalt ca 300 kr + efter att jag shoppat "nytt" i helgen. Så då var det ju helt klart värt detSkrattande.


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan jag ska gå och sova. Resten av familjen ligger som vanligt redan.


G´natt!


PS hur jag vet att han var 38??? Jo, Meja förhörde honom om ålder, antal barn, deras ålder osv.....Ibland är hon inte så blygFlört

Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards