Alla inlägg den 10 mars 2009

Av noica - 10 mars 2009 16:38

Lyckades klara av att jobba idag trots huvud-och ögonvärk. For hem efter jobbat och tog en stark tablett. Ringde några viktiga samtal.  Nu först börjar det släppa lite....

Väntar på att maten ska bli klar *längtar*.

Har gjort lasagne, det var såå länge sedan och är ju såå gott.


Melina har följt med en kompis hem och ska på scouterna sen. Meja hon sitter och kollar på TV och Mankan är ute och skottar lite på taket. Duktig pojke ;)


Nä nu ska jag kolla maten, oj nu ringer telefonen oxå.


See ya`!

Av noica - 10 mars 2009 07:13

om du frågar mig. Tisdag är veckans mest onödiga dag. Helt enkelt en skitdag! Många hatar måndagar, men då är det ju iallafall "ny vecka, nya möjligheter" typ, men tisdag......skönt att det är onsdag imorgon :)


Kollade ni på wipeout i söndags? Fan vad jag skrattade! Så jävla roligt. Kommer definitivt att fortsätta kolla.


Igår gick det riktigt bra att jobba *ler* 

Värken i ögonen och huvudet och tröttheten kom lagom till jag skulle gå hem, men det känns som att det går åt rätt håll. Känner mig lite piggare. Är dock fortfarande extremt trött på eftermidda´n/kvällen. Känns som att jag har börjat acceptera att detta kan ta tid. Har nog inte velat fatta det riktigt förut. Kan säker bidra till att man mår lite bättre.

Idag känner jag mig stelare och det känns i ögonen redan :(  Men så är det ju tisdag oxå.


Kanske ska ta och köpa mig lite tulpaner idag, det piggar ju upp.


Ciao!

Presentation

Omröstning

vem skulle du helst vakna bredvid?
 Min man/fru
 Min älskare
 Brad Pitt
 Johnny Depp
 Nån ny varje dag
 Vaknar helst ensam
 Mikael Persbrandt
 Hemlig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards